Mõnus matk Repovesi rahvuspargis

Tsauki!

Nädalavahetusel käisime Soomes, Repovesi rahvuspargis matkamas.

Esimesel õhtul matkasime hästi ilusasse kaljupealsesse kohta, kuhu jäime ka ööbima.
Panime telgid püsti, tegime lõket, küpsetasime liha, nautisime vaadet, tegime nalja ja veetsime mõnusalt aega. Telgi uksest vaatas vastu imeline vaade.

Hommikul läks mul uni esimesena ära ja otsustasin hommikupudrule värskeid mustikaid korjata. Nii maitsvad!
Kui kõik olid ärganud tegime putru ja värsket piparmünditeed. Sõime kõhud kaunist vaadet nautides täis ja pakkisime varustuse kokku.

Jalutasime tagasi auto juurde ja panime telgid, matid, magamiskotid jne tagasi autosse. Võtsime kaasa kõige vajalikumad asjad ja läksime matkama.
Matkarada oli väga keeruline, palju tõuse, treppe ja rada oli täis puujuuri ja kive. Koguaeg pidi rada jälgima, et mitte komistada.
Ma ei taha mõeldagi kui keeruline oleks olnud koos varustusega matkata. Loodus oli Repovesi-l väga ilus, palju ilusaid vaateid ja muinasjutumetsi.

Kokku läbisime matkal 20km. Lõpus ei tundnud enam hästi oma jalgu ja liigesed hakkasid valutama. 😀
Olin läbitud kilomeetritega väga rahul, sest rada oli tõesti väga raske. Turnimist oli väga palju. Hindaksin raja raskust 1-10 punkti süsteemis 8,5.
Lõppu jõudes jahutasime jalgu jahedas järvevees, mis oli väga mõnus ja karastav.

Peale seda sõitsime kohe pitsat sööma, sest kõhud olid nii tühjad.
Pool aega matkates unistasime ja rääkisime toidust. 😀

Pitsa maitses eriti hästi….