Reis Itaalia moepealinna, Milanosse

Ciao!

Kinkisin jaanuaris Karlile sünnipäevaks reisi Milanosse. Olime reisil 11.02.18 – 18.02.18. Reisile sõitsime kolmekesi: mina, Karl ja mu ema.

Milanos oli ilm enamasti päikseline, kraade oli +10 kandis. Lend oli väga sujuv ja kiire, veidi alla kolme tunni.

Esimestel päevadel jalutasime hotellist kesklinna, tutvusime Duomo katedraali ja Galleria Vittorio Emanuele ja seal asuvate poodidega (Chanel, Prada, Cucci, Versace, Massimo Dutti jne).

Jalutasime  Sempione pargis, kus asus ka lõbustuspark.

Söögist… Hommikusöök oli meile natuke võõras. Enamasti koosneb see Itaalias magusast saiakesest ja kohvijoogist. Meie hotellis pakuti õnneks ka muud kraami aga hiljem võtsime võileiva peale vorsti ise kaasa. 😀 Vahel sõime hommikust ka Mäkis, siin pakutakse neil väga head hommikusööki munapudru, peekoni, pannkookidega jne…:P Üldiselt on Itaalia söögid lihtsamad kui meil Eestis ilmselt arvatakse. Pitsa näiteks koosneb põhjast, tomatikastmest, mozzarellast ja soovi korral mõnest lisandist…tuunikala, salami vms. Sellest hoolimata muudavad värsked toorained pitsa palju, palju maitsvamaks.

Hiljem otsustasime rentida ka auto, et külastada  ll Centro ostukeskust. Tõmbenumbriks oli muidugi Primark ja Cioccolat Italiani jäätised.

Teisel päeval sõitsime autoga Como linna ja sealt edasi Bellagiosse. Nautisime ilusaid vaateid ja tegime pilte. Comos sõitsime köistrammiga Brunate külakesse, kus asus kõige ilusam kirik mida ma näinud olin.

Viimastel päevadel shoppasime veel natuke ja hakkasime vaikselt kodu poole sättima.

Allahindlused on siin küll korralikud 50%-70% ja valik on väga suur!