Reis Lõuna-Itaaliasse, Apuuliasse

Hei!

Augustis reisisime Karliga Lõuna-Itaaliasse. Sõitsime 12- päeva jooksul Itaalia “kontsale” ringi peale.

Lendasime Riiast otselennuga Barile. Lend kestis vaid 2,5h ja möödus kiiresti. Kohale jõudes võtsime oma eelnevalt broneritud rendiauto ja sõitsime esimesse hotelli, mis asus Baris. Kuna õhtu oli ilus otsustasime külastada ka ühte sealse piirkonna populaarseimat kohta Polignano a Maret ja tegime väikse pikniku. Rondo hotell oli mugav ja hommikusöök korralik.

AfterlightImage

Järgmisel päeval sõitsime Polignanosse tagasi ja avastasime ilusaid tänavaid ja vaateid.

AfterlightImage 33

AfterlightImage 36

Peale seda sõitsime Alberobellosse Trullisid vaatama (Need vahva nimega asjad on ümmargused, koonusekujulise katusega tillukesed majakesed.)

AfterlightImage 3

AfterlightImage 2

AfterlightImage 4

Peale jalutuskäiku võtsime suuna Ostuni poole ja enne uude majutusasutusse jõudmist käisime ka rannas ujumas. Vesi oli väga mõnus ja soe. Teise ja kolmanda öö veetsime Ostunis  Cassa Baldassarre Apartmendis. See oli väga hubane ja ilusti sisustatud korter kohe peatänava ääres.

AfterlightImage 5
Kolmandal päeval suundusime Lido Morelli randa ja veetsime päeva seal. Õhtul käisime poest läbi ja tegime ise süüa. Kuna itaallased ise söövad väga hilja, (21.00-22.00 paiku) siis selleks ajaks oli meilgi uuesti kõht tühi ja käisime  väljas pitsat söömas. 😀

Neljandal päeval peale hommikusööki tegime linnas veel ühe jalutuskäigu, sest hommikuti on veel hea vaikne ja rahvast vähe.

AfterlightImage 7

AfterlightImage 8

AfterlightImage 10

AfterlightImage 9

AfterlightImage 6

Seejärel võtsime suuna Lecce poole ja sõitsime meie kolmanda hotelli juurde, kus ööbisime kolm ööd. Hotell asus otse kesklinnas ja oli väga ilus ja luksuslik. Vaade oli imeline ja hommikusöök rikkalik.

AfterlightImage 11

AfterlightImage 12

Viiendal päeval sõitsime avastama Torre del’Orsot ja Grotta della Poesiat.  Võtsime päikest ja nautisime ilma. Õhtustasime Lecces.

AfterlightImage 14

AfterlightImage 15

AfterlightImage 18
Kuuendal päeval külastasime imeilusat randa nimega Mulino D’acqua ja õhtul jalutasime linnas ja sõime imemaitsvat gelatot.

AfterlightImage

Seitsmenda päeva hommikul võtsime suuna “kontsa” tipu poole, ehk Leucasse. Teel nägime veel ilusa vaatega randu ja peatusime kohas nimega Ciolo. Nautisime kohalikus restoranis lõunat. Õhtul jalutasime Leucas ja nautisime vaadet.  Öö otsustasime veeta autos. Ei olnudki nii mugav variant kui alguses arvasime ja sääski oli palju. 😀  Isegi öised temperatuurid olid nii kõrged, et ilma konditsioneerita oli võimatu magada.

AfterlightImage 19

AfterlightImage 20

Kaheksandal päeval võtsime juba kohe hommikul rannas päikest ja lõunast läks nii kuumaks, et otsustasime sõita uude majutuskohta, sest rannas ei jõudnud enam olla.
Villa Petra-Leucon oli imelise vaatega maja ja omanikud olid nii abivalmid ja toredad inimesed. Õhtul tegime ise pitsat, jõime veini ja jalutasime.

IMG_6312 2

IMG_6294 2

Üheksandal päeval suundusime Porto Cesareo poole ja külastasime randa nimega Maldive Del Salento. Rannas olles tulid järsku tumedad vihmapilved ja tuul tõusis. Inimesed jooksid kõik rannast ära, õnneks möödus vihm 30 minutiga. Selle öö veetsime Masseria Salento nimelises hotellis. Õues asus bassein ja krundil olid meeletult armsad kassipojad, kelle eest me seal olles hoolitsesime. Õhtul külastasime kohalikku linnakest, kus oli palju suurem melu kui mõnes suurlinnas.

103109188IMG_6346

Kümnendal päeval võtsime suuna Taranto poole. Teele jäi väga palju ilusaid viinamarjaistandusi ja arbuusipõlde. Ööbisime Hotel L’Arcangelos. Õhtustasime Mäkis, sest pitsast ja pastast oli juba isu täis. 😀

AfterlightImage 22

suite

Üheteistkümnendal päeval sõitsime vaatama linna nimega Matera Sassi. Tegemist on ilusa mahajäetud keskaegse linnaga, mis oli ehitatud koobaste sisse.

AfterlightImage 25

AfterlightImage 24

AfterlightImage 23

Peale seda suundusime uuesti Bari poole ja käisime kesklinnas jalutamas ja shoppamas. Õhtul sõitsime Seven Maze Charming House, mis oli meie viimaseks majutusasutuseks sellel reisil. Hotell oli lihtsalt imeline! Hotelli territoorium oli väga suur ja huvitav. Palju erinevaid taimi ja dekoratsioone. Seal olles oli tunne nagu viibiks Balil mitte Baril. Uskumatult ilus!

AfterlightImage 26

AfterlightImage 2

AfterlightImage 27

Viimasel päeval  jalutasime veel Bari vanalinnas ja ostsime suveniire, käisime taas Mäkis ja võtsimegi suuna lennujaama poole.

Reis oli tõesti väga-väga lahe ja soovitan kindlasti teistelgi Apuuliat külastada. Välisturiste oli väga vähe ja Itaalia toidud… olen ikka arvamusel, et need on Eestis paremad. 😀