Babymoon in Ibiza

Hei!

Otsustasin mälestuseks teha ka väikese postituse meie Ibiza reisist. Väga tore on pärast ise pilte blogist vaadata ja reisi meenutada. Mai alguses otsustasime reisida Ibizale. Sellel ajal oli Eestis ilm üpris kehv. Ühtlasi oli mulle see ka mõnus puhkuse algus. Otsisin hea hinnaga lennupiletid ja booking.com-i kaudu majutuse ja nii see reis sai jälle kokku pandud.

Peatusime väga ilusas Occidental Ibiza hotellis. Valisime kõik hinnas paketi, toidud olid väga-väga maitsvad ja mitmekesine menüü. Maiustamist oli palju kuid õnneks ka jalutamist ja matkamist nii, et õnneks lisakilosid juurde ei tulnud :D. Basseinis ja meres oli vesi minu jaoks veidi jahe aga Karli see ujumast ei takistanud. Temperatuur oli 22-25kraadi ja ilmaga meil vedas. Peatusime Sant Antoni nimelise linna lähistel. Hotelli lähedal asusid sellised kaunid rannad nagu Cala Bassa ja Platges de Comte.

AfterlightImage 4

C52F0B3B-39BD-4C96-9466-29C350E7381C

Jalutasime kaunis Cala Salada rannas, mis oli meie arvates kindlasti üks Ibiza ilusamaid randu.

AfterlightImage 7

Vaated olid imelised.

AfterlightImage 8

Selleks, et näeksime veelgi rohkem ilusaid kohti Ibizal, rentisime selle nunnu Fiat 500 Cabrio.

AfterlightImage 10

AfterlightImage 9

Platges de Comte.

Saarele tegime tiiru peale, siin väike paus Cala de Sant Vincent-is, kus nautisime jäätist.

AfterlightImage 11

Port de Sant Miqueli linna lähedal asusud koopad, kus sai umbes 30 minutilisel ekskursioonil käia. Lisaks oli sealt suurepärane vaade.

5DD281DD-B053-42B0-AFA5-D2F8134E02CE

Päikeseloojangut käisime nautimas kohas nimega Es Vedra. See on Ibiza üks tuntumaid kohti. Nimelt on selle saarega seostatud ammustest aegadest erinevaid sündmusi ja müsteeriume ufodega, saart on peetud ka uppunud Atlantise tsivilisatsiooni tipuks.

413 meetri kõrgust kaljusaart on näha Ibiza erinevatest nurkadest. Seal on tohutus kontsentratsioonis metalle ja mineraale, mis loovad nö tugevalt magnetilise ala. Nii ongi Es Vedra üks maailma suurima magnetilise anomaaliaga kohtadest, väidetavalt lausa maailmas teisel kohal olev selline paik. See on ka põhjuseks, miks sealne magnetväli segab kompasse ja tundlikumad inimesed võivad ka ise midagi erilist tunda. Pole ime, et Es Vedra ees laiuv vaateplatvormi-laadne ala ning kogu piirkond saarekese lähedal on täis mediteerijaid, joogategijaid ning enda vaimsust otsima tulnud inimesi.

Praamiga sõitsime Ibiza lähedal asuvale saarele nimega Formentera. Saarelt rentisime jalgrattad, millega sõitsime Playa de Illetas randa, mida peetakse Euroopas üheks ilusamaks rannaks, meenutades rannaliiva ja merevee poolest Maldiive. Seal oli tõesti väga kaunis.

AfterlightImage 13

AfterlightImage 12

Põhiline hooaeg Ibizal kestab maist septembrini. Suvekuudel on peamiselt külastajateks inglise peojanulised noored, kuid saar sobib hästi ka lastega peredele.

Jäime oma reisiga väga rahule ja soovitame Ibizat ka teistele. Kõrvalsaarel – Mallorcal on suuruse tõttu kindlasti rohkem avastamist ja ilusas pealinnas Palmas rohkem võimalusi šopinguks kuid sellegi poolest on mõlemad saared väga ilusad ja kindlasti väärt külastamist!